UUDET SISUSTUSTAULUT

Aika pitkään mietin, että haluaisin joitain uusia tauluja tai julisteita kotiimme. En vain oikein osannut päättää minkälaiset taulut olisivat ne sopivimmat. Kun Deseniolta ehdoitettiin yhteistyötä, ajattelin, että no nyt siis on aika päivittää kotia viimein niillä tauluilla. Valinta ei edelleenkään ollut todellakaan helppo ja pähkäilin julisteiden valintaa melko pitkään vaihtoehtojen runsaudessa. Nyt olen saanut lopulta kehystettyä julisteet ja ne ovat päässeet esille kotiimme.


Berliini-juliste oli kaikista helpoin valinta. Tätä olin havitellut jo kauan. Berliini on ehdottomasti lempikaupunkini. Olen käynyt siellä useasti ja aion matkustaa sinne uudestaan ja uudestaan. Berliinirakkauteeni vaikuttaa paljon myös se, että rakas pikkusiskoni sattuu asumaan siellä. Tämä juliste muistuttaa minua siskostani aina kun katson sitä.  




Halusin myös jonkinlaisen kasviaiheisen julisteen kotiimme ja koska pidän saniaisista kovasti, valitsin tämän saniais-julisteen olohuoneeseemme. Taulu näyttää kivalta viherkasvien keskellä.



Olen rakennellut Typylle jo pikkuhiljaa omaa huonetta yläkertaan. Luonnollisesti uudet taulut olivat tervetulleita huoneen seinälle. Halusin taulujen olevan yksinkertaisia ja niissä sai olla mielellään vaaleanpunaista. Ihastuin silmäripsi-julisteeseen heti ja onneksi löysin sille vaaleanpunaiset kehykset. Geometrinen flamingo oli oikein hyvä valinta pariksi silmäripsille.



Pojulle valitsin minkäs muun kuin Batman-julisteen, joka on just hieno kaikessa yksinkertaisuudessaan. 


Tuntuu, että kodissa on jatkuvasti jokin nurkka keskeneräisenä ja usein se ärsyttää minua. Mutta niin se taitaa olla, että intohimoisen sisustajan koti ei ole koskaan valmis:).


Julisteet saatu.


Voit seurata blogiani Facebookissa ja Bloglovinissa.
Lisäksi löydät minut myös Instagramista, Pinterestistä jaTwitteristä.

Ei kommentteja