HINT OF PINK

Jotakin outoa on päässyt tapahtumaan. Ehkä olen vain höyrähtänyt tullessani tyttölapsen äidiksi, vai mikä kumma minua vaivaa? Olen alkanut tykkäämään vaaleanpunaisesta. Kyllä, näin on tapahtunut minulle, joka vannoin, etten tyttölastani vaaleanpunaisiin pue. Ja nyt vaaleanpunainen on hiipinyt kodin sisustukseen asti. Apua! Huomautattehan, jos alkaa mennä ihan yltiöhempeilyksi, eli totaalisen överiksi:D!?


Löysin tämän Design Letters-keittiöpyyhkeen kolmella eurolla Marburgilaisen sisustusliikkeen poistopöydästä taannoiselta Saksanmatkalta (, josta pyrin myös vielä kertomaan enemmän).


Vaaleanpunainen pilottitakki oli must have-hankinta Typylle Lindexistä ja Converset ovat ristiäislahja.


Äitienpäivänä minua muistettiin pionilla. (Vinkkasin, että pinkki ois kiva:D.)


Tämän tarjottimen löysin Tigerista. Paketissa oli myös kivan värinen pienempi hailukan vihreä tarjotin.



Tilasin tämän Space Stairways-posterin No Home Without You -blogia pitävän Kaisan Kaunis Decoration -verkkokaupan loppuunmyynnistä. 


Ihan kaikki vaaleanpunaisen sävyt eivät kuitenkaan minua miellytä varsinkaan sisustuksessa, joku roti sentään:D. Eniten minua kiehtoo vähän likaisen vaaleanpunainen, vanha roosa ja korallin sävyt.

Siinäpä siis häivähdys pinkkiä. Että niinku menikö tää homma nyt ihan sekoiluksi?!


EDIT:

Unohdin ihan, että tämän pinkkivillityksen keskellä hiuksenikin ovat muuttuneet hempeän vaaleanpunaisiksi. Tosin ne eivät ole sitä enää kauaa..




Voit seurata blogiani Facebookissa ja Bloglovinissa.
Lisäksi löydät minut myös Instagramista, Pinterestistä, Twitteristä ja at{minesta}.

2 kommenttia

  1. Ei mennyt överiksi! Joskus elämää on hyvä katsella vähän pinkkien lasien läpi ;). - M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että olet sitä mieltä:). Ja olet oikeassa, pinkit lasit on pop:D.

      Poista